SRK 800 RR
CENA: 34 990PLN
SRK 800 RR
Zaawansowany motocykl supersport, stworzony do wyścigów WSBK!
SRK 800 RR to nowoczesna konstrukcja firmy QJMOTOR. Motocykl powstał na bazie modelu, który od 2024 roku startuje w WSBK Supersport w zespole QJMOTOR RACING TEAM. Dopracowana sylwetka motocykla jest aerodynamiczna i funkcjonalna. Pojazd wyróżnia się oryginalnym stylem oraz dbałością o szczegóły. QJ SRK 800 RR wyposażony jest w zaawansowany czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 778 cm3 i mocy 102 KM. Za bezpieczeństwo odpowiadają przednie radialne hamulce marki Brembo. Rama motocykla wykonana w technologii Delta Box jest wyposażona w zaawansowane zawieszenie Marzocchi. Dzięki zastosowaniu przednich dyfuzorów poprawia się stabilność podczas dużych prędkości. W swojej klasie QJ SRK 800 RR wyróżnia się na tle konkurencji, a dzięki zastosowanemu QuickShifterowi (góra/dół) zapewnia płynną i szybką zmianę biegów, co dodatkowo podkreśla jego sportowy charakter i pozwala na maksymalne wykorzystanie osiągów.
ZAMÓW POJAZD TELFONICZNIE
KUBA +48 723 133 170
MICHAŁ +48 726 126 004
JAKUB +48 603 287 567
JULIUSZ +48 601 230 084
Dostępne wersje kolorystyczne:



SRK 800 RR – maszyna z torowym zacięciem
Motocykl biorący udział w rywalizacji w serii Supersport WSBK pod przewodnictwem Raffaele De Rosy! Zespół wyścigowy QJMOTOR Factory Racing wykorzystuje ten motocykl do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które następnie trafiają do produkcji seryjnych modeli QJ MOTOR, w tym do wersji cywilnej SRK 800 RR. Dzięki temu, każdy egzemplarz SRK 800 RR korzysta z najnowszych innowacji, które zostały sprawdzone w najtrudniejszych warunkach wyścigowych.
Dbałość o detale i wspaniały włoski design


Rzędowy czterocylindrowy silnik – ponad 120 koni mechanicznych czystych emocji
SRK 800 RR wyposażony jest w najmocniejszą jednostkę napędową QJ MOTOR. To 16-zaworowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 778 cm³, który dzięki zastosowaniu dolotu RAM AIR osiąga 102 KM mocy oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 75 Nm. Co ważne, silnik ten posiada ogromny potencjał tuningowy. W międzynarodowej serii wyścigów supersport ta sama jednostka, po drobnych modyfikacjach, może generować jeszcze więcej mocy i momentu obrotowego. Niemniej jednak, nawet w standardowej specyfikacji, silnik ten gwarantuje wspaniałe przyspieszenie i zapewnia niesamowite doznania z jazdy.
Rama i wahacz z homologacją do wyścigów WSBK


Aerodynamika
Specjalnie zaprojektowane skrzydła aerodynamiczne w SRK 800 RR to nie tylko estetyczny detal, ale kluczowy element poprawiający osiągi motocykla. Ich zadaniem jest generowanie dodatkowej siły docisku, która rośnie wraz z prędkością motocykla, poprawiając jego stabilność i prowadzenie. Siła ta oddziałuje na przednią część maszyny, co wpływa na lepszą przyczepność przedniego koła do nawierzchni, zarówno podczas hamowania, jak i pokonywania zakrętów. Dbałość o aerodynamikę sprawia, że SRK 800 RR oferuje wyjątkową pewność i przewidywalność w prowadzeniu, niezależnie od warunków.
Przednie zawieszenie


Tylny amortyzator centralny
Z tyłu zastosowano amortyzator centralny renomowanej marki Marzocchi, z pełną regulacją. Całość została zaprojektowana w celu zapewnienia dobrego i stabilnego prowadzenia.
Mocne hamulce radialne od Brembo


Układ wydechowy
SRK 800 RR wyróżnia się seryjnie zamontowanym zaawansowanym układem wydechowym, który nie tylko doskonale wygląda, ale również brzmi jak rasowy motocykl sportowy. Nie każdy seryjny motocykl może pochwalić się takim osiągnięciem w obliczu coraz bardziej rygorystycznych norm emisyjnych.
System kontroli trakcji


Wysokiej klasy opony Pirelli w standardzie
SRK 800 RR fabrycznie wyposażony jest w opony Pirelli Angel GT, które cieszą się uznaniem za swoje wyjątkowe właściwości jezdne. Opony te, zapewniają doskonałe osiągi oraz dużą żywotność, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.
Pełne oświetlenie LED i agresywny wygląd reflektora


Tylne światło LED i aerodynamiczne kształty
Specjalnie zaprojektowane tylne oświetlenie LED doskonale komponuje się z estetyką przedniej części motocykla, tworząc niepowtarzalny charakter. Sportowa linia jest podkreślona przez aerodynamiczne wloty, które nadają wyścigowy kształt całej maszynie.
Podświetlane elementy sterujące na kierownicy


Przejrzysty, kolorowy wyświetlacz TFT
Cyfrowa deska rozdzielcza SRK 800 RR to serce kokpitu, łączące zaawansowaną technologię z funkcjonalnością. Duży, kolorowy wyświetlacz TFT dostarcza wszystkich istotnych informacji, zapewniając doskonałą czytelność zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Umożliwia łatwe dostosowanie ustawień motocykla do indywidualnych preferencji kierowcy. Obok ekranu TFT znajduje się port USB, zapewniający wygodne ładowanie urządzeń elektronicznych, co zwiększa komfort podróży.
Łączność ze smartfonem


Bogate wyposażenie w standardzie - dwa gniazda USB!
Po prawej stronie kokpitu znajduje się praktyczne, zintegrowane gniazdo USB-A i USB-C, które umożliwia łatwe ładowanie telefonu komórkowego lub podłączenie systemu nawigacji. Dodatkowo, oba gniazda są zabezpieczone przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi wodoodporną gumową osłoną, co zapewnia ich trwałość i niezawodność w każdych warunkach.