SRK 800 RR

srk-800rr-red-1
srk-800rr-red-3
srk-800rr-red-6
srk-800rr-red-5
srk-800rr-red-7
srk-800rr-red-4
srk-800rr-red-2
srk-800rr-red-8

CENA: 34 990PLN

SRK 800 RR

Zaawansowany motocykl supersport, stworzony do wyścigów WSBK!

SRK 800 RR to nowoczesna konstrukcja firmy QJMOTOR. Motocykl powstał na bazie modelu, który od 2024 roku startuje w WSBK Supersport w zespole QJMOTOR RACING TEAM. Dopracowana sylwetka motocykla jest aerodynamiczna i funkcjonalna. Pojazd wyróżnia się oryginalnym stylem oraz dbałością o szczegóły. QJ SRK 800 RR wyposażony jest w zaawansowany czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 778 cm3 i mocy 102 KM. Za bezpieczeństwo odpowiadają przednie radialne hamulce marki Brembo. Rama motocykla wykonana w technologii Delta Box jest wyposażona w zaawansowane zawieszenie Marzocchi. Dzięki zastosowaniu przednich dyfuzorów poprawia się stabilność podczas dużych prędkości. W swojej klasie QJ SRK 800 RR wyróżnia się na tle konkurencji, a dzięki zastosowanemu QuickShifterowi (góra/dół) zapewnia płynną i szybką zmianę biegów, co dodatkowo podkreśla jego sportowy charakter i pozwala na maksymalne wykorzystanie osiągów.

ZAMÓW POJAZD TELFONICZNIE

KUBA +48 723 133 170

MICHAŁ +48 726 126 004

JAKUB +48 603 287 567

JULIUSZ +48 601 230 084

Dostępne wersje kolorystyczne:

333-1024x769

SRK 800 RR – maszyna z torowym zacięciem

Motocykl biorący udział w rywalizacji w serii Supersport WSBK pod przewodnictwem Raffaele De Rosy! Zespół wyścigowy QJMOTOR Factory Racing wykorzystuje ten motocykl do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które następnie trafiają do produkcji seryjnych modeli QJ MOTOR, w tym do wersji cywilnej SRK 800 RR. Dzięki temu, każdy egzemplarz SRK 800 RR korzysta z najnowszych innowacji, które zostały sprawdzone w najtrudniejszych warunkach wyścigowych.

Dbałość o detale i wspaniały włoski design

Projekt SRK 800 RR powstał we Włoszech. To motocykl, który zaskakuje pięknymi detalami i wysoką jakością wykonania, sprawiając, że jest wyjątkowy. Standardowo siedzisko charakteryzuje się wygodą jak i stylem. Fabryczny wydech podkreśla sportową linię motocykla. Na koniec warto zwrócić uwagę na agresywnie ściętą przednią owiewkę dopełniający agresywny design.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
赛800细节_2854

Rzędowy czterocylindrowy silnik – ponad 120 koni mechanicznych czystych emocji

SRK 800 RR wyposażony jest w najmocniejszą jednostkę napędową QJ MOTOR. To 16-zaworowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 778 cm³, który dzięki zastosowaniu dolotu RAM AIR osiąga 102 KM mocy oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 75 Nm. Co ważne, silnik ten posiada ogromny potencjał tuningowy. W międzynarodowej serii wyścigów supersport ta sama jednostka, po drobnych modyfikacjach, może generować jeszcze więcej mocy i momentu obrotowego. Niemniej jednak, nawet w standardowej specyfikacji, silnik ten gwarantuje wspaniałe przyspieszenie i zapewnia niesamowite doznania z jazdy.

Rama i wahacz z homologacją do wyścigów WSBK

Rama motocykla wykonana w całości z aluminium. Regulamin Mistrzostw Świata Supersport dopuszcza liczne modyfikacje, ale najważniejszym wymogiem jest, aby rama motocykla pozostała seryjna. Dlatego masz pewność, że motocykl SRK 800 RR zostały zaprojektowane by umożliwić Ci osiąganie maksymalnych osiągów, podobnie jak to ma miejsce w przypadku zawodników rywalizujących w Mistrzostwach Świata.

qj_motor_srk_800_rr-Copy-1-1024x576
DSC00010

Aerodynamika

Specjalnie zaprojektowane skrzydła aerodynamiczne w SRK 800 RR to nie tylko estetyczny detal, ale kluczowy element poprawiający osiągi motocykla. Ich zadaniem jest generowanie dodatkowej siły docisku, która rośnie wraz z prędkością motocykla, poprawiając jego stabilność i prowadzenie. Siła ta oddziałuje na przednią część maszyny, co wpływa na lepszą przyczepność przedniego koła do nawierzchni, zarówno podczas hamowania, jak i pokonywania zakrętów. Dbałość o aerodynamikę sprawia, że SRK 800 RR oferuje wyjątkową pewność i przewidywalność w prowadzeniu, niezależnie od warunków.

Przednie zawieszenie

Przedni widelec o dużym skoku i goleniach o dużej średnicy, dostarczany przez renomowaną markę Marzocchi, zapewnia doskonałe właściwości jezdne. Dzięki pełnej regulacji, zawieszenie można dostosować do wagi oraz indywidualnych preferencji kierującego. SRK 800 RR zaskakuje swoimi właściwościami jezdnymi, gwarantując komfort i pewność prowadzenia zarówno w miejskim ruchu, na krętych górskich drogach, jak i na torze wyścigowym.

赛800细节_2881
赛800细节_2859

Tylny amortyzator centralny

Z tyłu zastosowano amortyzator centralny renomowanej marki Marzocchi, z pełną regulacją. Całość została zaprojektowana w celu zapewnienia dobrego i stabilnego prowadzenia.

Mocne hamulce radialne od Brembo

Wyścigowy układ hamulcowy SRK 800 RR został zaprojektowany z myślą o najwyższej wydajności, zapewniając bezpieczne i skuteczne zatrzymanie. Wyposażony w dwukanałowy ABS. Przedni układ hamulcowy to dwutarczowe hamulce z tarczami o średnicy 320 mm, wyposażone w radialnie zamontowane czterotłoczkowe zaciski BREMBO, które zapewniają odpowiednią siłę hamowania. Tylny hamulec, z tarczą o średnicy 260 mm i dwutłoczkowym zaciskiem, uzupełnia system, zapewniając pełną kontrolę nad motocyklem w każdej chwili.

53211549065_5e64565699_b
赛800细节_2858

Układ wydechowy

SRK 800 RR wyróżnia się seryjnie zamontowanym zaawansowanym układem wydechowym, który nie tylko doskonale wygląda, ale również brzmi jak rasowy motocykl sportowy. Nie każdy seryjny motocykl może pochwalić się takim osiągnięciem w obliczu coraz bardziej rygorystycznych norm emisyjnych.

System kontroli trakcji

SRK 800 RR wyposażony został w system kontroli trakcji, który zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania. Uślizg tylnego koła może wystąpić na śliskiej nawierzchni, gdy tylne koło obraca się szybciej niż przednie. System kontroli trakcji wraz z systemem ABS (który chroni przed blokowaniem kół podczas hamowania) został zaprojektowany w taki sposób, aby zapobiec utracie kontroli nad motocyklem. Dzięki temu możesz być pewien, że systemy natychmiast zareagują, umożliwiając Ci cieszenie się bezpieczną i pewną jazdą na SRK 800 RR.

412A8209
bila_21-1024x771

Wysokiej klasy opony Pirelli w standardzie

SRK 800 RR fabrycznie wyposażony jest w opony Pirelli Angel GT, które cieszą się uznaniem za swoje wyjątkowe właściwości jezdne. Opony te, zapewniają doskonałe osiągi oraz dużą żywotność, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.

Pełne oświetlenie LED i agresywny wygląd reflektora

QJMOTOR SRK 800 RR standardowo wyposażony jest w pełne oświetlenie w technologii LED, obejmujące podwójny reflektor główny, kierunkowskazy oraz charakterystyczne tylne światło. W konstrukcji przedniej owiewki znajdują się diodowe światła do jazdy dziennej, a także cztero-soczewkowy reflektor główny. Nowoczesna technologia LED gwarantuje doskonałe oświetlenie drogi, zarówno o zmierzchu jak i nocą, zapewniając wysoką widoczność i bezpieczeństwo na drodze.

412A8134
412A8173

Tylne światło LED i aerodynamiczne kształty

Specjalnie zaprojektowane tylne oświetlenie LED doskonale komponuje się z estetyką przedniej części motocykla, tworząc niepowtarzalny charakter. Sportowa linia jest podkreślona przez aerodynamiczne wloty, które nadają wyścigowy kształt całej maszynie.

Podświetlane elementy sterujące na kierownicy

SRK 800 RR wyposażony jest w praktyczne, podświetlane przełączniki po lewej i prawej stronie kierownicy, co stanowi wygodne rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów. Dzięki temu rozwiązaniu masz komfort zarówno w ciągu dnia, jak i podczas jazdy w nocy, gdy widoczność przycisków staje się kluczowa.

10_fort350_web
赛800细节_2872

Przejrzysty, kolorowy wyświetlacz TFT

Cyfrowa deska rozdzielcza SRK 800 RR to serce kokpitu, łączące zaawansowaną technologię z funkcjonalnością. Duży, kolorowy wyświetlacz TFT dostarcza wszystkich istotnych informacji, zapewniając doskonałą czytelność zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Umożliwia łatwe dostosowanie ustawień motocykla do indywidualnych preferencji kierowcy. Obok ekranu TFT znajduje się port USB, zapewniający wygodne ładowanie urządzeń elektronicznych, co zwiększa komfort podróży.

Łączność ze smartfonem

Kolorowy wyświetlacz TFT w SRK 800 RR umożliwia połączenie z telefonem kierowcy, zarówno z systemem Android, jak i iOS. Dzięki tej funkcji kierowca może wyświetlić ekran smartfona na desce rozdzielczej motocykla. To świetne rozwiązanie, które umożliwia wyświetlanie nawigacji oraz innych treści z telefonu, takich jak powiadomienia czy informacje o ruchu drogowym. Aby uzyskać dostęp do aktualnych informacji o ruchu, kierowca może pobrać aplikację QJMOTOR, która po uiszczeniu niewielkiej opłaty, udostępni funkcję wyświetlania nawigacji i innych danych.

mobil-Copy-1
usb

Bogate wyposażenie w standardzie - dwa gniazda USB!

Po prawej stronie kokpitu znajduje się praktyczne, zintegrowane gniazdo USB-A i USB-C, które umożliwia łatwe ładowanie telefonu komórkowego lub podłączenie systemu nawigacji. Dodatkowo, oba gniazda są zabezpieczone przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi wodoodporną gumową osłoną, co zapewnia ich trwałość i niezawodność w każdych warunkach.

SPECYFIKACJA

 
 

SILNIK

TYP

Czterocylindrowy, 16V, DOHC, chłodzony cieczą
 

ŚREDNICA x SKOK

67 x 55.2 mm
 

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

778 cm3
 

MAKSYMALNA MOC

102 KM / 12000 rpm
 

MAKS. MOMENT OBR.

75 Nm / 8500 rpm
 

UKŁAD PALIWOWY

EFI
 

ROZRUCH

Elektryczny
 

SPRZĘGŁO

Mokre, wielotarczowe
 

SKRZYNIA BIEGÓW

6 biegów
 

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Upside-down Marzocchi, w pełni regulowany
 

ZAWIESZENIE TYŁ

Amortyzator centralny Marzocchi, w pełni regulowany
 

OPONA PRZÓD

Pirelli 120/70-ZR17 | Bezdętkowa
 

OPONA TYŁ

Pirelli 180/55-ZR17 | Bezdętkowa
 

HAMULEC PRZÓD

Czterotłoczkowe radialne hamulce tarczowe Brembo 320 mm z ABS
 

HAMULEC TYŁ

Dwutłoczkowy hamulec tarczowy Brembo 260 mm z ABS
 

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

2080 x 770 x 1150 mm
 

ROZSTAW OSI

1450 mm
 

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

810 mm
 

PRZEŚWIT

 
 

WAGA

214 kg (Gotowy do jazdy)
 

ZBIORNIK PALIWA

16 L
 

Wybierz idealny model dla siebie

Shopping Cart